Monday 26 April 2021

Habis semua mambang ku seru!

Salam..
Malu rasanya asyik merappp kat blog..mengadu merintih kat sini..tapi sini jerla tempat nak luah sehabis2nya....lantaklah apa orang nak judge..

Aku ni dah kat 2minggu down ke episode ke jadah apa tak tahulah....aku gatal pungkoq pi start cat bilik aku...pastu aku hilang mood nak habiskan........ke aku ni kena angin M.A.L.A.S.  
Aku punyala seru segala mambang api mambang air mambang angin mambang foodpanda mambang MCD mambang cat mambang selotape..akhirnya yang sahut mambang katil mambang selimut mambang aircond.....bila nak siap bilik aku klu camni?
Aku perasan aku susah betul nak fokus...asal aku nak fokus....my mind start wander ntah kemana2...camana aku nak tambat bg dia dok sat satu tempat!
Cat ni benda yg aku suka buat...masa tolong cat rumah orang...siap plak...bila buat utk sendiri...tu yang aku pelik tu...tak kan nak raya dengan bilik berantakan...
Malam ni,aku berjaya lekat selotape jer kat siling...tak padan dengan satu set Quarter Pounder yg aku telan...
Takpe...esok aku kena bawak aunty aku pi Hospital...ubat aku pon tinggal sepapan jer lagi.....esok kita tgk lg camna....klu mambang RAJIN tak datang jugak...elok mati jerla nakkkkkkkkk...

No comments:

Post a Comment