Saturday 10 April 2021

Burok Lantak



Salam 10 April,

Hari ni my cousin Layedwawa bawak aku and the gang gi celebrate besday aku kat Winter Warmers.
Asalnya aku malas nak keluar..ntahla apa yang merasukiku..tetiba masa kul 7ptg aku rasa sayu,kosong,blurr tanpa sebab.Mengenangkan aku dah janji,ku paksakan diri jugak.Masa dalam keta aku nak pergi ambik kawan aku,walaupun mood aku tetiba gone,aku pasang la lagu untuk mengembalikan aku ke alam nyata,nak hidup kan mood la konon.Penyudahnya airmata plak berjuraian...........kenapa?

Kalaulah aku tahu,senang cerita!Aku tak suka sungguh bila jadi macam tu.Yelah bayangkan,kau nak pergi celebrate besday,tapi muka kau macam toya.Kang tak pasal mood orang lain terikut swing jugak....

Kawan aku ni perasan air muka aku yang tak dapat disembunyikan tu..siap tanya lagi,cepat2 aku alih tajuk buat2 sembang benda lain.Nasib baikla bila masuk saja cousin aku tu dalam keta,dia buat lawak non stop,hilang la "episode empty" aku tu.Alhamdulillah...
Sampai jer Winter Warmers,tetiba aku lapar macam tak ada esok.Si kecik Farrel sama naik dengan aku lapar tergedik2.Pasal tu la aku tak upload gambar makan sebab Ya Allah,burok lantak sungguh bila aku tengok gambar aku tengah makan.Mana dengan comot sama naik dengan Farrel.Farrel tu tak per lah dah tentu baru darjah 2..yang aku nihhhhh..........<sighhh>

Aku rasa,menyembunyikan perasaan,berperang dengan emosi itu sangat meletihkan!Drained bhaiii energy kau.Kalau aku explain kat orang...energy korang plak drained mendengar.So better aku luah kat sini jerr.Senang!Explain detail2 kat orang pon kang orang jemu.Cakap aku mengada.Adeh sakit!

Apa pun,aku bersyukur Ya Allah diberi peluang lagi untuk bernafas,untuk kasih sayang yang Kau kirim melalui saudara mara,sahabat handai disekelilingku,terima kasih Ya Allah atas belasMu terhadapku yang tak pernah putus.Syukur Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment