Tuesday 30 March 2021

Sal Loves A Boy!

..aku turun tangga,keluar dari bilik setelah lebih dari 24jam bersembunyi dari alam nyata..aku lihat kedua ibu saudaraku di ruang tamu,sedang menonton tv..salah sorang dari mereka tegur aku.."ha,Sal loves a boy,turun dah,ingat tak mau keluaq langsung"kata ibu saudaraku.

Pelik aku,jadahnya Sal Loves A Boy????

Kenapa perlu libatkan kawan aku dalam cerita ni??memanglah aku ada kawan nama Salmah,tinggal sekampung dengan aku,semua panggil dia Sal.So what is wrong with Sal if she really loves a boy?Apa masalah my aunt?

So,aku sambil buka pintu rumah nak keluar,aku cakap kat aunty aku tadi,"Sal loves a boy,apanya?"
Both of them ketawa,siap cakap "hang ni pekak pula,ish ish ish...aku panggil hg Sang Kelemboi sebab hang makin gemuk!Awat hang dengaq apa?"...........

Sang Kelemboi dengan Sal Loves a Boy dekat sangat dah anjirrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ok,aku mengaku kadang2 aku pekak,boleh tak kalau aku salahkan depression aku?Hihihii,Kadang kalau aku stress sangat salah satu simptom ialah telinga aku akan jadi berdengung dan of cause la tak dengar.

Tapi yang kes aunty aku tu,memang aku salah dengar.Anyway Sal dah kahwin pon ada anak sorang and Sal Loves A Man not A Boy.

No comments:

Post a Comment