Friday 14 May 2021

Bukan niatku...

 Mahu berjumpa tapi tak daya,bukan kerna siapa,tapi emosi ini sedang menggila..penat berlakon ceria..

Bukan niat melukakan sesiapa..diri ini bukan lagi yang dulu..bukan lagi..

Ketahuilah wahai saudaraku yang kukasihi,kasih sayang ku ini tak pernah berbelah bahagi..nak dibandingkan dengan tanggungjawab yang kau galas mengganti bonda ayahanda tercinta..apatah lagi melihat kau terluka,diri ini turut merasa...maafkanlah..bukan niatku!

Andai suatu hari kau terbaca coretan dinda mu ini,mohon kau fahami..biar waktu memisah kita..tak akan terputus air walau dicincang..tak pernah kurang cinta ini pada kalian..

Derita ini tiada gambaran untuk aku coretkan..apa yang kurasakan..separuh jiwaku hilang entah kemana.. yang pasti lukaku parah didalam..menjarah urat2 dikepala..hingga aku terbiasa..tersiksa..namun aku tetap redha...

Maafkanlah jika kalian rasa diri ini menjauh..bukan niatku.Menghadap kalian saja aku perlukan kekuatan luar biasa..kalau dulu aku bisa..tapi kini tidak lagi...tiada daya..sumpah tak bermaya..

Salam rindu dan sayang.

Maaf zahir dan batin buat kalian yang tercinta.

No comments:

Post a Comment