Tuesday 15 June 2021

MT25 OR KTM DUKE 250


Assalammualaikum...

☝inilah buah hati pujaan hati pengarang jantung aku yang aku idam-idamkan sangat 2,3,4,5,6,7 menjak nih.Rasa tak sabaq nak akad nikah kat kedai motor dengan lafaz "Aku terima nikahnya MT25 @ KTM DUKE 250 dengan mas kahwinnya 22k hutaaaaaaaaaaanggg"Berhantaran kan helmet fullface sebijik dan helmet biasa sebijik,sehelai jaket ala2racer dan sepasang glove habuan aku nak melinja mengeliting 1 Penang.

Hati aku amatlah tertawan dengan MT25 sebab rupa parasnya yang jahat ala2 Bad Boy yang suka mainkan hati perempuan,dengan mata sepetnya yang bagai mengenyit2 kat aku "Pilihlah daku...Pilihlah aku sayang.."ishhhhhh la cair hati...Keluaran Yamaha dengan harga RM21,500,Fuel Tank 14L,2in1 ekzos,Enjin Inline 2 Cylinder,4-stroke,4valve,Liquid Cooled DOHC.Max power 34.5 dan Max Torque 22.6Nm.Perfect!

Manakala KTM DUKE 250 plak tak ubah seperti perampas isteri orang!Kaler orange tu buat bini-bini org,tunangan orang jadi tak keruan...boleh curang ooo...Bila aku kerling jer...aku dengar..."Hai Dear,how ya'doin?"hah gitewwww.Keluaran KTM Malaysia dengan harga 20,500,Fuel Tank 13.4L,Single Ekzos,Enjin Single Cylinder and 4-Stroke.Max Power 29.5 dan Max Torque 24Nm.Gorgeous!

Aku tak tahulah antara 2 orang mamat diatas yang mana bertuah dapat merasa my fat ass riding on him..hahahhahaha lucah sangat...hangpa jangan dok pikiaq yang bukan2...aku cakap pasal motor yer...Subahanalllahh....mengucap cepat!

Aku bercadang nak meminang salah seorang dari depa ni tahun depan inshaAllah kalau ada jodoh la..semoga Allah Taala temukan jodoh aku dengan salah seorang dari mereka diatas.Aminnnnn

Semoga bila aku dah selamat diijabkabulkan nanti harap masa tu COVID19 ni pon habisla...boleh la aku nak ride jauh sikit.1st aku nak turun KL jumpa kengkawan yang amat aku rindui kat sana,pastu ex2staff aku dulu yang havoc..lepas KL mungkin pi Thailand la kot...uishhh tak sabaq rasa macam nak pusing Malaysia pon ada..rindu gila nak pi Pulau Redang,Pulau Perhentian segala Pulau kat Malaysia..owh Langkawi....owh my God of course Langkawi...aku akan heret jodoh aku ni ke Langkawi naik bot...mamposla..ambik cuti seminggu habuan nak mengelinja 1 Langkawi.Kelantan pon aku nak pi jugak walau aku tak tau nak cari apa dekat sana...teruk aku punya angan2 kali nih..haihhh kalau la arwah Nawad ada..konfem dia ikut sekali.Minat yang sama kannnnnn.Tak pa...sorang pon aku akan pi jugak....apa nak jadi...jadilah.

Aku nak motorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bye

No comments:

Post a Comment