Friday 20 August 2021

Giving Up?


Salam sayang..
Jam di dinding menunjukkan pukul 3.29minit pagi...kenapa aku masih tak melelapkan mata?hmmmmmm
Alkisah semalam aku rasa nak demam..demam kura..mungkin sebab terlalu penat..terrrrrlalu penat!Menguruskan sepupu aku nak pindah...packing barang suku maut..
Sampailah selesai semuanya...masalahnya sekarang...masa hari aku rasa nk demam...tetiba aku rasa tak lalu nak makan ubat lagi...aku rasa fed up...sedangkan 17Aug aku baru jer appointment ngn Doctor aku...."everything is great" aku kata kat dia...
So masuk hari ni baru 2hari aku pandai2 stop ubat aku...sebab aku fed up!Tak tau la apa aku pk...nak tido kena ubat...nak berak kena ubat...tang makan elok plak...give up kan?

I m supposed to write benda yg elok2...benda yg +ve...so that 1 day when i m gone..i hope my writing will help others yg struggle macam aku ni sedikit sebanyak...who knows..aku harap la...tapi not tonight.

Sebagai manusia biasa...it is normal to feel like this.Kadang kita bersemangat..kadang kita rasa cam nak mampus esok..take your time...lani aku rasa cam nak mampus esok..
So aku nak embrace sat perasaan tu......

Oh my God...i just need time for myself...
Penat!


No comments:

Post a Comment